سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کنکور کارشناسی ارشد از جمله آزمون های مهمی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبان زیادی جهت قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد نیازمند شرایط لازم و مدارک خاضی باشد به طوری که در صورت ناقص بودن مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی کنکور ارشد امکان شرکت داوطلب در این آزمون وجود نخواهد داشت. در مقاله ای که ارائه داده ایم، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت اطلاع شما عزیزان درج شده است.

داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند از مدارک لازم جهت ثبت نام اطلاع یابند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و... مشترک می باشد و داوطلبان می بایست تمامی مدارک لازم را برای ثبت نام آماده کنند. در صورتی که داوطلب هنگام وارد کردن اطلاعات و مدارک خود در حین زمان ثبت نام دچار اشتباه شده است، می تواند در موعد مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید. در ادامه مقاله مدارک لازم جهت نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد را ارائه داده ایم.

 

 

 

منبع: مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

افرادی که علاقمند به شغل معلمی و استخدام در آموزش و پرورش هستند می توانند در صورت دارا بودت شرایط لازم، ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش را انجام دهند و پس از قبولی به شغل معلمی ورود کنند. شرایط لازم برای نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی می شود وداوطلبان باید واجد هر دو شرایط لازم باشند تا بتوانند اقدام به نام نویسی کنند. در مقاله حاضر تمامی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را شرح داده ایم. امیدواریم که تا پایان ما را همراهی کنید.

داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند می توانند پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمامی شرایط لازم مندرج در دفترچه را مطالعه نمایند. افراد می توانند در عنوان های دبیری و هنرآموزی، آموزگاری، مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین به استخدام وزارت آموزش و پرورش در بیایند. در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهیم پرداخت.

 

 

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

تامین اجتماعی از جمله سازمان هایی دولتی می باشد که به دلیل امتیازاتی که برای کارکنان خود در نظر گرفته است، افراد زیادی به دنبال استخدام در این ارگان هستند. معمولا هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی بسیاری از متقاضیان اقدام به نام نویسی در این آزمون می کنند و خود را برای قبولی آماده می کنند. با توجه به رقابت بالایی در استخدامی تامین اجتماعی وجود دارد، متقاضیان بایستی با پیروی از برنامه ریزی درسی و پشتیبان اختصاصی پیش بروند تا بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. از این رو ما مقاله حاضر را به توضیحاتی در خصوص پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی، اختصاص داده ایم.

قبولی در آزمون استخدامی تامین اجتماعی نیازمند به پیروی برنامه ریزی اصولی و پشتیبان اختصاصی می باشد.

پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

استخدام در مشاغل دولتی دارای مزایی همچون حقوق ثابت، امنیت شغلی، بیمه، حق خانوار و... می باشد. به همین دلیل بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی، علاقمند به جذب در مشاغل و ارگان های دولتی هستند. سازمان تامین اجتماعی نیز از این امر مستثنی نیست و دارای امتیازاتی مناسبی برای کارکنان خود می باشد. معمولا با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی، تعداد زیادی از افراد در این آزمون شرکت می کنند و با مطالعه منابع درسی خود را برای قبولی آماده می کنند.

برای قبولی و رسیدن به موفقیت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید از مشاور و پشتییبان با تجربه در این زمینه کمک دریافت کنید. پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی با معرفی بهترین منابع درسی، مشاوره در خصوص تمامی سوالات شما، نحوه برگزاری آزمون و سوالات، برنامه ریزی درسی و... می تواند بهترین حامی و راهنما برای شما باشد. موسسه محصل با همکاری بهترین مشاوران تحصیلی آزمون استخدامی، پشتیبانی و برنامه ریزی درسی شما را از ثبت نام تا روز آزمون به بهترین نحو به انجام می رساند.

خدمات ارائه شده توسط پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی موسسه محصل

  • معرفی بهترین منابع درسی
  • مشاوره آزمون استخدامی تامین اجتماعی
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی درسی شخصی سازی شده
  • آموزش شیوه مطالعه
  • آموزش اصول تست زنی و مرور
  • برگزاری آزمون های آزمایشی آنلاین
  • پیگیری وضعیت درسی
  • برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه
  • برنامه ریزی دروس عمومی و تخصصی
  • و...

 

 

 

منبع: پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی 


ثبت نام دکتری بدون کنکور

شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه های آزاد 1403

برای ثبت نام دکترای استعداد درخشان دانشگاه آزاد بایستی دارای شرایطی که در ادامه می آید، باشید. در صورت نداشتن شرایط لازم، ثبت نام شما باطل خواهد شد.

  1. داشتن معدل 17/50 برای تمام رشته ها
  2. داشتن حداقل نمره پایان نامه 17/00 برای تمام رشته ها (داوطلبانی که پایان نامه آن ها به صورت توصیفی بوده است، با درجه (خوب به بالا)، امکان شرکت کردن خواهند داشت).
  3. تجانس و همنامی رشته کارشناس ارشد با رشته انتخابی دکتری
  4. فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در زمان ثبت نام استعداد درخشان دکتری
  5. دارا بودن مدرک یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید و شورای گسترش وزارتین

 

 

منبع: ثبت نام استعداد درخشان کنکور دکتری


ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

داوطلبانی که کد دسترسی را در دسترس ندارند با مراجعه به کارنامه اولیه می توانند این کد را از انتهای کارنامه خود دریافت نمایند. متقاضیان می توانند تمام فرآیند انتخاب رشته یا ویرایش انتخاب رشته آزمون دکترا را به مشاوران برتر بسپارند برای این منظور کافی است بر روی لینک مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده کلیک نمایید. ضمنا با ارتباط تلفنی با کارشناسان مشاوران برتر می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

 

منبع: ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد